המטרה
הכל התחיל בשנת 2016, כתוצאה מביקוש הולך וגובר למידע נכון ואמין על קניות באינטרנט ובחו"ל. טיפר הוא מגזין צרכנות המתרכז בהנגשת מידע לצורך המתעצם בהזמנת מוצרים באונליין מהארץ ובעולם.
לפי מחקר אחרון שביצעה גוגל, הקושי העיקרי שחווים הקונים הישראליים הוא הרשמה לאתר הקניות ושירות לקוחות רעוע. שני אלו יוצרים מחסום בקרב ישראלים רבים הרוצים לקנות בדיגיטל.
ככל שיותר ויותר ישראלים קונים ברשת, כך גוברים גם הטעויות בהזמנות, מקרי הונאה שונים וחבילות שלא מגיעות ליעדן.
שמנו לעצמנו מטרה, להביא לשיפור חווית הקנייה של המשתמש הישראלי. הן בהמלצות על מוצרים איכותיים והן במדריכים מפורטים כיצד להירשם לאתר הקניות השונים, איך להתנהל במקרים של בעיות עם המוכרים, תקלות עם המוצר וכמובן התנגשויות עם רשות המכס בישראל.